
Będą kolejne skargi na Google'a
9 kwietnia 2011, 12:32Komisja Europejska spodziewa się kolejnych skarg antymonopolowych składanych przeciwko Google'owi. Zdaniem Joaquina Almunii, pozew Microsoftu nie był ostatnim.

Google chce poprawić bezpieczeństwo Chrome'a dla Windows
10 listopada 2013, 15:32Google zmienił strategię i postanowił chronić użytkowników przeglądarki Chrome dla Windows przed złośliwymi rozszerzeniami. Wyszukiwarkowy koncern zażąda, by wszystkie pluginy były przechowywane w oficjalnym Web Store.

Poprawiony Firefox
24 września 2015, 12:01W opublikowanej właśnie najnowszej wersji Firefoksa poprawiono 27 błędów, z których 6 pozwalało napastnikowi na przejęcie całkowitej kontroli nad komputerem bez konieczności podejmowania działań przez użytkownika

Jakub Świerk z projektem eDrop zwycięzcą II edycji SingularityU Poland GLOBAL IMPACT CHALLENGE 2019
16 października 2019, 12:56W miniony poniedziałek w Campusie Google, jury II edycji SingularityU Poland GLOBAL IMPACT CHALLENGE – spośród finałowej 10-tki startupów, wyłoniło zwycięzcę – projekt eDrop Jakuba Świerka – inteligentny gadżet-urządzenie, które pomaga użytkownikom na co dzień korzystać z wody w sposób bardziej świadomy i racjonalny
Niebezpieczny Internet
12 maja 2007, 17:29Google przeprowadził badania witryn internetowych, z których wynika, że 10% z nich zawiera szkodliwy kod. Firmowi specjaliści przejrzeli miliardy witryn i wybrali 4,5 miliona z nich do dokładniejszych badań.

Dobre wyniki Google'a
17 lipca 2009, 11:10Google okazało się odporne na recesję gospodarczą. Firma złożyła raport finansowy za drugi kwartał bieżącego roku. Jej przychody zamknęły się kwotą 5,52 miliarda dolarów, czyli są o 3% większe, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Wartościowe IT
17 września 2010, 16:46Firmy technologiczne należą do najbardziej wartościowych marek na świecie. Interbrands opublikowało właśnie tegoroczny ranking najbardziej wartościowych marek świata. Przy ocenie wartości brano pod uwagę wpływy firmy z ostatniego roku podatkowego.

Milion dolarów za złamanie Chrome'a
28 lutego 2012, 10:59Google zaoferował w sumie milion dolarów za złamanie zabezpieczeń przeglądarki Chrome podczas najbliższych zawodów Pwn2Own. W zależności od ciężaru gatunkowego znalezionych luk wyszukiwarkowy gigant wypłaci 60, 40 i 20 tysięcy dolarów nagrody. Pieniądze trafią do osób, które jako pierwsze wykorzystają daną dziurę.

Bezpieczniejszy mail od Yahoo!
8 sierpnia 2014, 12:53Yahoo! Informuje, że dołączy do Google'a w wysiłkach utworzenia systemu pocztowego, który byłby niemal niemożliwy do szpiegowania. System taki miałby zostać uruchomiony w bieżącym roku. Po rewelacjach Snowdena coraz więcej gigantów z branży technologicznej podejmuje wspólne wysiłki na rzecz powstrzymania rządowych agend przed szpiegowaniem sieci komputerowych.

Google chce promować nieuciążliwe reklamy
20 września 2016, 11:49W odpowiedzi na rosnącą popularność oprogramowania blokującego reklamy Google założyło organizację, której celem jest promowanie odpowiednich reklam. Wraz z reklamodawcami i wydawcami Google chce oceniać reklamy m.in. biorąc pod uwagę ich rozmiar oraz ilość danych, jaką trzeba przesłać przez sieć